2010. augusztus 17., kedd

Ümlaut - Total Disfückingcography

Szeretem az összekacsintós vicceket, az utalásokat, a fikciókat. A 3 inches of bloodot például egészen addig szerettem amíg azt hittem hogy valójában ők is egy félig meddig paródiazenekar. Amióta tudom hogy nem az, azóta már nem vicces. Az Ümlaut pedig nem ilyen. Finnország, lopott motorokat csempésző, foglaltházas krásztik, pusztán fedősztori a Catharsisnak arra hogy direkt rossz angolsággal írjonak egy rakás crust himnuszt, vagy nyúljanak le egy rakás dalrészletet például a SOD-től, vagy a Trial-tól, szinte egy az egyben.Valamiért egyébként úgy tűnik hogy a Genocide SS lehetett a háttérsztori alapja, persze kibújni a bőrükből ők sem tudnak, azért néhol visszaköszönnek az igazi zenekarban megszokott hatások.

Az egész diszkográfia akkor talált be igazán, amikor kb a felénél voltam és még nem untam rá, pedig 35 dalnál már rezeg az a bizonyos léc, de ha ez a 35 dal csak 22 percet tesz ki, akkor azért már más a helyzet. Szóval rajongó lettem. Finland Über Alles!

Ümlaut - Total Disfückingcography

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése